3. Mina Kompisar

Jag har världens bästa kompisar !
Dom heter Micaela, Ida, Elsa, Klara och Melat ! :) Dom är bäst och vill att alla ska veta det :D Micaela har jag känt i 11 år och vi har varit bästisar ända sedan dess =) Ida har jag har jag känt i ca 1,5 år och vi är också väldigt bra kompisar ! Vi har varit ganska tajta sedan dess :)
Elsa och Klara som är tvillingar vet inte riktigt hur länge jag har känt dom men ganska länge ! Melat har inte jag vari med så mycket men vi har gått i samma klass sen 1 an


Kommentarer
Postat av: ADAM OLSSON

MEN HALLÅ JAG DÅ ASSO DET VAR JUH DU SOM FAN KOM PÅ OLSSON DU VET!!! FAN DIG POOW JAG SOM TRODDE DU ÄLSKADE MIG NEHE BAJS PÅ DIG DÅ !! :) <3

2012-01-03 @ 01:25:25
URL: http://desingbyadis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0